Hej bloggen!

Mathilda och mamma är ute i stallet för att dom ska snart åka iväg på träning. Pappa ska oxå med man han har inte gått ut än. Ikväll blir det hoppträning för Mathilda. Hon har ju dressyrträning varannan vecka och den veckan hon inte är på dressyrträning så har hon hoppträning. Så jag har precis gjort klart matteläxan och ska snart slå på en film. Det blir LOL! Den är så himla braaaaa!! Älska den! :D Men idag så var hovis här! Lysingur hade vart jätteduktig sa mamma! Min lilla kille då! :love: Men idag så var mamma ledis så hon fixade stallet och allt! Tack mami!! Men jag kanske slänger in nått inlägg igen? (jag vet att det inte är jätte mkt hästrelaterat just nu men när jag inte har vart i stallet elr nått sånt så kan jag ju inte bara låta bloggen stå tom jag måste ju göra nått inlägg iaf) 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback