hästhoppning

Sitter och tittar på hästhoppning just nu med mamma och Mathilda. Jens ligger på fjärdeplats. Men idag så red jag ju somsagt Lizzy! Jag var skit nervös innan för att jag tycker att hon är så hög! Haha! Men jag hoppade lite men det var lågt. Men sen så galloperade jag på Lizzy för första gången! Det gick faktiskt bra och nu tycker jag inte att det är lika läskigt att rida henne! Men ikväll så ska jag titta på solsidan! Älska Solsidan!! Men nu så ska jag snart titta på när Mathilda spelar The Sims! Hörs sen! Men ni får ingen bild från idag när jag red Lizzy idag men ni får det nån annan dag. För dom är på mammas mobil och jag hinner inte ladda in dom i dator nu! 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback