Har inget annat att skriva såååå..

- Tre frågor om förhållanden


Är du singel? - aa..
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Nej?
Hur många har du varit riktigt kär i? - Venne?

- Tio frågor om dig själv


Namn? - Linnéa.
När fyller du år -  14 April
Några piercingar? - öronen 

Vad har du på dig just nu? - Stallkläder
Vilken årstid är bäst? - sommar
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Att inte behöva ta mig till skolan
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Asså jag vet inte.. men kanske liiiiite useendet..?

Vad är du bra på? - baka och spela gitarr
Vem älskar du mest på denna jorden - someone! ;)
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Med någon

 

- Frågor om dina vänner


Vem vet allt om dig? - Min bästa bästa bästa vän Ellen!
Vem är den roligaste av dina vänner? - Ellen och Jocke. Kan inte välja..
Vem är snyggast av dina vänner? - Alla ärskit snygga! ;)
Vem är mest partyprisse? - Becca!
Vem är den du helst har filmkväll med? - Elleeeen!
Vem av dina vänner är mest "evil"? - venne

 

- 10 Frågor om din familj


Vem står dig närmast? - Står hela min familj nära men Ellen oxå
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Japp
Vem är farligast i din familj? - Hahahaha!! min katt.
Vem ser roligast ut i din familj? - Min katt.
Vem är coolast? - Jaaaag!! ;)
Har ni något husdjur? - Jaop!
Mest gemensamt med? - Venne. har mkt gemensamt med många!
Underhållningen? - Pappa äger sönder!!
Sover du oftast med? - Mig själv, men om det ska va nån kompis så e det Ellen!
Roligaste kvällen med familjen? - Kanske... ähh venne


8 frågor om idag


Vad ska du göra ? - Äta
Har du gjort något dåligt idag? - Såklart, jag började med att sno min mormors plånbok.. -.-
Vad har du ätit idag ? Korvbröd!
Har du duschat idag? - Nej, men snart 
Är du trött nu? - Lite

Vad händer i morgon? - Skola - stallet och sen typ... hmm vet inte

Går du i skolan? - Nej, det har jag aldrig skrivit förut! Ärligt trodde du att jag gjorde det?? :O

 

TELEFON/MOBIL


Vem ringde dig senast? - mamsi
Vem ringde du senast? - papsi
Vem sms:a till dig senast? - Elleeeen
Vem sms:a du till senast? - Elleeeen!
 

MUSIK


Lyssnar du på musik just nu? - OFC
Vilket är ditt favoritband/artist? - Eric Saade!
Vad gillar du för musik? - Det mesta men mest Eric!

- SMINK OCH HÅR


Använder du mascara? - Ja
Använder du hårspray? - oftast
Använder du volymspray? - asså nej men typ
Använder du mousse? - ibland
Använder du parfym? - Yes
Använder du läppglans/läppstift? - Ibland läppglans
Använder du brunkräm? - Nej
Använder du rouge? - Nej
Uppsatt hår eller hängande? - Nästan alltid hängande
Plattar/lockar du håret varje dag? - Plattar oftast
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - Nej
 

KÄRLEK


Är du kär just nu? - Maybe
Har du kysst någon idag? - Nepp
Är du romantisk? - Haha om jag känner för det
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Nej
Vem sov du senast bredvid? - Min kusin

Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Nej?!
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - nej, tror inte det
När kysste du någon senast? - Det va inte längesen iaf haha 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback