Blåsigt

Idag har det vart jätte kallt ute. Det blåste,blåste och blåste lite till! Fyy! Men jag tog en tur genom skogen för att där blåser det inte så mkt. För han behövde verkligen gå idag bara för att han kommer stå imorrn och han kommer stp på Fredag och på Lördag vet jag faktiskt inte. Han kommer stå på Fredag bara för att jag ska sova hos världens bästa kompis Ellen! <3 :D Men Lysingur vart lite rädd ibland men det förstår jag. Det blåste ju och så. Men annars så var han jätte duktig! 
 

Igår så red mamma Lysingur eftersom att hon var ledig och jag slutade halv 3. Men han hade vart duktig sa mamma! Min lilla prins! :love: :thumbup: men mamma mockade och sånt för att hon var ledig idag! Men det var meningen att vi skulle köra honom idag men det blåste så mkt där så då red jag i skogen istället! Men nu så ska jag sätta mig och göra lite inställda! Så vi hörs sen! 
 
 Det vart nått konstigt så ni får en bild i repris igen! -.-



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback