snöstoooorm

Och ja, det är verkligen snöstorm ute! Jag red även idag. I snöstormen. Lysingur var jätte duktig. Han vart rädd på några ställen men annars så var han jätte duktig. Dom hade plogat på ett ställe och sen så hade dom typ gjort en liten kulle elr om man ens kan kalla den kulle? Aja saksamma. Nu till själva saken, den var ganska hög ändå och jag ba: Men här kan jag ju inte rida, han kommer ju inte gå över där?! Men mamma sa att gå bara, jag lovar att han kommer gå över det. Jag ba: okej...? Och vad gjorde min lilla prins? Jo, han brydde sig inte han bara gick! Det var typ som om han gick på en vanlig väg. Min lilla plutt är sååå duktig! Jag är verkligen stolt över han! Haha! Men han lär sig allt så snabbt och det verkar som om han verkligen vill lära sig! Man blir faktiskt jätte motiverad att lixom lära honom saker när han är så duktig. Han fösöker verkligen. Visst ibland så kan det bli nått missförstånd men han är ju bara 4 år och han ska ju lära sig det vi håller på med. Jag förstår honom oxå. Att han lixom inte alltid förstår för det kan han ju bara inte göra. Men jag är verkligen nöjd att vi köpte just han! Hade vi köpt nån annan häst som redan kan allt så hade jag ju inte lärt mig så mkt som jag lär mig just nu. Jag hade bara suttit där på den där hästen som redan kan allt och bara åkt med lixom. Jag är riktigt nöjd helt enkelt!
 
 Jag lånar Mathildas bild som hon gjorde för länge sedan!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback