Snö

Somsagt så har det ju kommit mkt snö som ni kanske vet! Men idag så skulle vi longera Lysingur för första gången. Det gick väll sådär! ;) Men vi var i hagen eftersom att det är staket runt där och så ser den nästan ut lite som en paddock. men han förstår inte riktigt varför man ska springa runt så, så nu har vi en till grej att träna på! Han tyckte att det blev lite tråkigt så då hoppade jag upp och red lite barbacka i  hagen! Åh, min balans! Min balans har blivit mkt sämre än vad den var förut!! Jag trodde att jag skulle ramla av hela tiden + att jag var tvungen att verkligen smacka igång han HELA tiden för han tycker att det är lite tråkigt att bara springa runt på fyrkants spåret! Men sen hoppade Mathilda upp en liten stund oxå. Men idag så är det ju tredje advent! Så nu ska vi dricka lite glögg och mysa lite framför tv:en! Så vi hörs imorrn! Godnatt!
 
 Saknar dig min lilla bebis! <3 :love:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback