rubriiiik

orkar verkligen inte blogga just nu om jag ska va helt ärlig. Det är ju final i X-factor och allting så jag har egentligen inte tid att sitta här. Hoppas att Isak vinner! Men sen så är jag as trött just nu men vad gör man inte för bloggen? Så nu skriver jag ett inlägg ändå! Be happy! ;)
 

Igår så var jag ute i stallet och mockade och grejade. Hade ju hela stallet själv. Sen så var jag tvungen att skotta utanför stallet oxå. Tack för det snön!! Men det gick bra. Idag så har jag vart i skolan. Haft lagom chill dag idag i skolan. Först hade vi slöjd sen så åt vi pepparkakor mandariner och drack julmust samtidigt som vi hade matte. Lyx *host* Men sen så hade vi lunch och sen så typ ritade vi bara och sånt. Efter skolan så gick jag på stan med Katja! Vi julhandlade lite men jag hittade inte så många julklappar faktiskt. Jag hittade bara till pappa och Mathilda. Men jag ska ner på stan nån mer gång innan jul och handla ännu fler julklappar. Jag vet några grejer till som jag måste köpa. Men nu hinner jag inte blogga mer så vi hörs imorrn. Men imorrn på morgonen (elr halv 11) så ska jag och några till i min klass stå på torget och sälja fikabröd och sånt. Men vi hörs.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback