Kom precis in från stallet

Har mockat och gjort allt det vanliga. Just nu sitter jag i soffan och tänker skriva ett helt nytt inlägg men allt jag kommer på att skriva är har mockat och gjort allt det vanliga. 
Min inlägg ÄR tråkiga. Så nu måste jag sätta i en högre växel. Jag SKA skriva MINST ett långt inlägg i veckan och jag måste sätta mer fart på mig själv. Börja tänka mer på vad jag ska skriva. Börja ta mer bilder. Ladda in dom bilderna på datorn. Börja redigera mer bilder men jag vet inte riktigt vilken hemsida och sånt. Lixom jag sitter här och skriver nu har jag gjort allt det vanliga i stallet jag komemr inte på nått mer att skriva om så vi hörs imorrn. Hur kul är det lixom? Ni får gärna kommentera vad ni vill läsa och sånna saker. Ska det vara mer hiss & diss elr vad som helst. Vad vill NI läsa om?
 
 
 När Billy var halt så var vi tvungna att köra han i en barnvagn för att han skulle komma ut och få lite friskluft! haha!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback