Inge stall idag

Jag var ju inte i stallet idag eftersom att jag hade gitarr. Men imorrn blir det stall men jag ska även vara med Ellen efter skolan hemma hos mig. Skojigt! Men idag så kom ett skal till min mobil som jag har beställt! Jätte nöjd med det! Det var as fint! Men jag väntar på att mamma ska bli klar med det hon håller på med så att jag kan fixa ett mail konto. Asså jag har redan ett men det funkar inte? Jag måste ju skicka en önskelista till min faster! Det är ju snart julafton! Längtar mkt till det men det är en sak jag inte längtar så mkt till runt jul. Billy kommer inte vara hemma då.. Han ska till sina gammla ägare bara för att dom vill träffa honom men han kommer ju tillbaka sen! Men jag kommer ihåg att han åkte bort ett litet tag förra året och då grät jag när han åkte och när han var borta! Jag saknade honom jätte mkt då! Så jag vet vad jag har framför mig. Jag kommer sakna min lilla dryga skit! ;) :love: Mamma ska ringa och prata med dom nu.. :'( :'( :'( Men han kommer ju tbx iaf! Men nu måste jag gå för snart börjar julkalendern och då ska jag äta kladdkaka till så jag måste hämta det nu! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback