Hiss & diss

Jag börjar med att dissa..
 
Det här schabraket skulle Lysingur aldrig få ha på sig. Ful färg och ful modell. Nej usch!!
 
 
 
Varför skulle dom just ha hästar på för? Men det är ett bra märke tycker jag. Men här har dom misslyckats helt och hållet!!
 
 
Men fyy!! Det finns bara ett ord för det här och det ordet är USCH!!!!
 
NU kommer vi till dom snygga schabraken! Hissarna!!
 
GEMIGGEMIGGEMIGGEMIGGEMIG!!!!!!!!!!!! Jag har faktiskt önskat mig det här schabraket i julklapp! Det är så himla snyggt och coolt! Med nitar och allt! 
 
Det här har jag oxå önskat mig i julklapp! Så himla snyggt!!!!!!
 
Hittade ingen bild utan lindorna men det är bara schabraket jag vill ha! Min syrra har det till Lizzy! Det är så himla snyggt!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback