Godmorgon! :)

Jag var så trött när vi kom hem igår så jag orkade inte blogga. Men igår så köpte jag 2 par skor! Jätte snygga är dom! Men jag hittade ingen jacka. Det är jätte svårt att hitta nån snygg jag som inte kostar allt för mkt. Men jag ska titta lite på tradera.com och se om det finns nån snygg och bra jacka där. Idag snöar det mkt. Asså jag tycker att det är bra men ändå dåligt. Det är inte så jätte kul när man ska rida för att det är så halt och sånt. Men det är ju kul att va ute i snön och leka med hundarna elr bara att fota djur och andra grejer! Idag är det en slappdag så jag ska nog ut och busa lite med hudarna i snön lite senare. Jag gick typ precia upp så jag har inte ätit nån frukost än elr nått sånt. Men idag så ska jag ut i stallet och mocka och jag tror att jag ska rida fast det beror lite på hur halt det är och sånt men jag tror nog att det ska gå! Men vi hörs sen! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback