Film i skolan = mysiiiigt!

Chilldag i skolan på hög nivå!! Ellen och jag tittade på samma filmer men vi saknade dom andra som vi ville titta med men inte fick. Dom delade in oss i grupper. -.- Var det oväntat att jag och Ellen kom i samma grupp? ;) Det var bara bra! MIN COLA TOG SLUT REDAN VID FÖRSTA FILMEN!!!!! Jag höll på att dö.. Men just nu så sitter jag och lyssnar på Eric Saade och One Direction! Jag måste bara upprepa att jag ska se ONE DIRECTION!!! Ja läs igen ONE DIRECTION!! Eric har jag ju redan sett! Min kille you know! ;) Men idag så skyndade jag och Mathilda oss ut i stallet så att vi skulle hinna till pulkabacken! HAHAHAHA!!! Men idag så kom Lysingurs boxskylt! Så fiiin! Men imorrn så måste göra klart det jag gör på slöjden! Jag har syslöjd och gissa vad jag gör där? Ett schabrak! Haha! Det blir inte så jätte bra men jaja... Det står Linnea på ena sidan och Lysingur på andra sidan.Blått är det såklart! Ni ska få en bild på skylten nån annan dag! Har inte riktigt tid nu. Men nu ska jag logga in på facebook och lyssna på mer musik! Hörs!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback