En för varje dag fram till julafton!

Dag 1 : Såhär fixar jag mig inför en vanlig skoldag.

Dag 2 : Mina dåliga ovanor.
 
Dag 3 : Bild på min handstil.
 
Dag 4 : 10 saker jag vill göra innan jag dör.
 
Dag 5 : Här köper jag helst mina kläder.

Dag 6 : Det här önskar jag mig i julklapp.
 
Dag 7 : 3 favoritvideos från youtube.
 
Dag 8 : Recept på mitt favorit bakverk.

Dag 9 : Det här hade jag på mig idag.
 
Dag 10 : Vad finns i min väska?

Dag 11 : Bloggarna jag läser.
 
Dag 12 : Mina telefoner genom åren.
 
Dag 13 : Ett födelsedags minne.
 
Dag 14 : Det här får mig att må bättre.
 
Dag 15 : 5 favoritlåtar.
 
Dag 16 : Bild på ett husdjur jag har + typical det.

Dag 17 : Det här hade jag på mig idag.
 
Dag 18 : Det här brukar jag äta på julafton.
 
Dag 19 : Några bilder från när jag var liten.
 
Dag 20 : Det senaste jag köpte.
 
Dag 21 : En film jag kan se 1000 gånger.
 
Dag 22 : En bild som gör mig glad.

Dag 23 : En bild på någon jag saknar
 
Dag 24 : Vad jag har på mig idag - julafton



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback