Ellen today

Va med Ellen idag! Lika kul som vanligt! :D Men mamma var ledig så hon tog stallet och Mathilda red Lysingur medans mamma gick med Pyret! hennes medryttare har inte vart här så mkt....  Men jag ksa försöka att gå med henne! Det kanske ska bli mitt nyårslöfte? Vem vet? Men det hade gått bra att rida Lysingur. Han var ganska pigg men det tyckte Mathilda bara var kul!! Men just nu så sitter jag och lyssnar på musik. Kan ni gissa vilken? Haha, samma som igår! Men Ellen har precis åkt hem. :( Men sen så gjorde jag klart mitt schabrak på slöjden! Vad ska man säga... det vart..... sådär.. Haha, men om ni har tur så kanske ni får en bild på det! Men nu ska jag titta på lite bloggar och logga in på fb osv. Hörs sen!!
 
 Saknar dig grabben! :'( :love:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback