bloggar från mobilen

jag vet att jag inte har bloggat så mkt men nu så var det en sånn helg där en tjej var hos oss så då hinner jag inte med allt. men bara för det så SKA jag skriva ett långt inlägg om nånting. vet inte riktigt om vad elr vilken dag men NÅNTING ska jags kriva om och NÅN dag den här veckan ska jag skriva nånting. måste bara komma på vad jag ska skriva om. det kan bli nån sort av deepshit elr så blir det bildbomb MED text elr nått helt annat! ni får vänta och se helt enkelt! men idag så har jag inte vart ute i stallet. mamma och Mathilda tog det! tack så mkt! jag har åkt pulka! haha! men jag var i pulkabacken med några andra i byn! kul! men sen som ni vet så har det ju vart en tjej här så jag har inte hunnit blogga. men vi hörs sen! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback