Bad update

I know men jag har inte hunnit. Men jag har typ inte suttit vid datorn! Men gillade ni mitt långa inlägg? ;) Haha, jag kom inte riktigt på nått bra att skriva om men då kom jag på det där. Jag kunde ju ha kommit på nått bättre men men! Man annars då? Jo det är väll bra! Idag så har jag och Mathilda vart hemma själva för mamma och pappa har vart i Västerås och handlat julklappar! Dom kommer hem om en liten stund och då blir det THAI MAT!! Mums! Det var ganska länge sedan jag åt thai mat faktiskt. Men eftersom att jag och Mathilda har vart själva hela dagen så har ju vi fixat stallet själva. Mathilda red Lizzy först och då så mockade jag och fixade lite i stallet. Sen gick vi in och fikade och efter det så gjorde vi det sista i stallet och sen så drog vi och åkte pulka! Haha! Men sen gick vi in och åt och tittade lite på datorn sen så gick vi med Alva och sen så var vi inne en stund och sen tog vi in hästarna och sen fixade vi lite saker ut och sen gick vi in. Vi skulle egentligen har ridit Lysingur oxå men det snöar ju nå enormt ute asså! Mathilda kunde nästan inte rida Lizzy! Men nu ska jag fortsätta att titta runt lite på datorn. Vi hörs sen!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback