Arg på Mathilda

Men det ska jag inte hålla på att skriva om här. Men jag hann inte blogga igår. Så jag berättar om det idag ist!
 

Igår så jobbade mamma och pappa så jag och Mathilda var själva hemma. Vi gick med Alva och fixade i stallet osv. Sen så red vi ut SJÄLVA! stolt *host* Han var ganska pigg men han var jätte snäll! Min älskling! Sen så när pappa kom hem så drog jag Mathilda och pappa till V-ås för att shoppa dom sista julklapparna! Åh, det är jul om nån dag bara! Längtar mkt!!! Men sen åt vi på MAX innan vi åkte hem. Vi kom hem runt 20.30 21.00 Då myste vi lite i soffan och tittade på tv hela familjen.
 

Idag så har jag slagit in julklappar typ hela förmiddagen! Mamma och Mathilda red idag. Mamma tog Lysingur och Mathilda tog Lizzy! Mamma sa att han hade vart jätte snäll och dukig! Men sen så gick jag och pappa med Alva medans mamma skjutsade Mathilda till hennes kompis för Mathilda och hennes kompis skulle stå på Ica i Heby och packa kassar. Dom gjorde det för Heby RF. Men sen så grejjade vi lite hemma osv. Det var min dag. Sen så är det ju snart julafton!! Det ska bli så kul! Men imorrn så ska jag baka och lite sånt tills julafton! Det blir en mysdag! Men nu så ska jag titta på FB osv. Hörs sen!
 
Saknar! :love:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback