140 dagar kvar

Det är 140 dagar kvar tills jag ska få se ONE DIRECTION!!!!!!!!! Åhh, jag längtars så 7kt mkt! Sitter och lyssnar på dom just nu! Sen så lyssnar jag ju såklart på Eric Saade! Men idag så var mamma ledig igen så mamma tog stallet. Idag så har Mathilda träning men min farmor och farfar kom nu så jag vet inte hur länge dom stannar så vi fr se om jag hinner blogga nå mer. Men imorrn så är det sista dan i skolan! Är det skönt elr? Det finns bara ett svar på den frågan. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! Haha! Men idag så kanske det kommer ett långt inlägg om farmor och farfar åker iväg snabbt. Dom brukar inte göra det, haha!! Men nu måste jag gå! Hejdåå!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback