12/12/12

Hejsan! Iadg så har ja ju vart med Ellen som ni vet. Det var as kul vi skrattade sjukt mkt! Som alltid, haha! ;) Men vi fixade lite i stallet oxå. Men idag så har jag tänkt att jag ska skriva det där långa inlägget för Mathilda har träning och så. Men jag vet inte vad jag ska skriva om men jag får komma på nått! Men idag så åkte min mini prins bort. Billy alltså! :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( Han kommer inte hem förns efter nyår! Saknar honom redan! Mormor hämtade mig i skolan idag och dom skulle komma hem till henne och hämta honom och då låg alla hans saker i baksätet och så satt han där bak i skuffen. När dom åkte iväg såg jag hur han tittade på mig och då började jag nästan gråta.. Jag gråter nästan nu när jag skriver det här. Jag kommer gråta massor när jag ska gå och lägga mig för han brukar alltid ligga i min säng med mig och sova! Men jag får se fram emot efter nyår och så får jag tänka på en bra sak som jag inte har sagt nått om här på bloggen men nu ska jag berätta det! JAG SKA SE ONE DIRECTION MED ELLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Åhhhh, kan knappt vänta! Jag trodde aldrig att jag skulle få se dom!! Sen kan det inte bli bättre när jag ska få åka med ELLEN!!!!!!!!!!!!! Men ska börja skriva på det långa inlägget om nån minut! Håll utkik! :D
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback